مزایا و معایب خرید خودرو , فروش خودروی افزونه هیبرید - 2

دوشنبه 29 خرداد 1396
19:38
Haastrup Gill

برتری‌های این تکنولوژی , از جمله کمک به محفظه و حفظ منابع ارگانیک , منجر شده‌اند تا دولت‌ها برای این تکنولوژی مزایایی در لحاظ بگیرند . در کشور ایران هم در صورتی‌که شما از این خرید خودرو , فروش خودروها به کارگیری نمایید , به راحتی سوای جریمه از طرح زوج و شخص , بی ملاحظه به شماره پلاک خود گذر می‌کنید . همینطور دولت مالیات و عارضه ها گمرکی مضاعف پایینی برای واردات این خرید خودرو , فروش خودروها در حیث گرفته است .
۴ - می‌توانید در شرایط تماماً الکتریکی حرکت نمایید


در‌این خرید خودرو , فروش خودروها علاوه بر مصرف ترکیبی , شما گزینه‌ای دارید که میتوانید با آن , تماماً الکتریکی حرکت فرمائید , تا باتری‌ها خالی شوند و موتور بنزینی روشن شود . این کار برای اشخاصی که هر شب خرید خودرو , فروش خودروی خویش را شارژ می‌نمایند و صبح‌ها تا محل کار می روند , می تواند مصرف سوختشان را به صفر برساند . هیوندای سوناتا افزونه با یک توشه شارژ , مسافت ۴۴ کیلومتری را در موقعیت تماماً الکتریکی طی می‌کند .
۴معایب خرید خودرو , فروش خودروهای پلاگین هیبریدها
۱ - کمیابی این خرید خودرو , فروش خودروه

چه در بازار جمهوری اسلامی ایران , و چه کشورهای فرنگی , برای گزینش پلاگین هیبریدها , گزینه‌های محدود و یه خرده دارید , و هنوز تعداد زیادی از آنها نیست . در جمهوری اسلامی ایران این تعیین فراوان محدودتر است .
2 - زیربنای قابل قبولی برای این خرید خودرو , فروش خودروها نیست

شما فقط زمانی از افزونه هیبرید خود فیض میبیرید که از شارژر استفاده فرمایید . از طرفی شما همیشه در خانه‌تان نیستید , و هنوز تعداد ایستگاه‌های شارژ برای این خرید خودرو , فروش خودروها در دنیا , دوچندان نادر می‌باشند . شارژ آن ها به شب‌ها در پارکینگ خانه‌تان خلاصه می شود . واژه افزونه به معنای اتصال به پریز است , پس سوای وصل کردن به برق , افزونه بی پلاگین!
3 - باتری بزرگ‌تر , حجم زیادی را اشغال می کند

این‌که در این خرید خودرو , فروش خودروها برای ذخیره انرژی و افزایش محدوده‌ی حرکتی , از باتری بزرگ‌تر منفعت می گردد , سبب شده تا حجم زیادی از صندوق عقب و فضای توشه شما را اشغال کند . از طرفی شما نمی‌توانید صندلی‌های عقب را بخوابانید , چون باتری میان صندوق و صندلی‌ها قرار دارد .
4 - شما از تمام امکانات , و قابلیت‌های پلاگین‌ها استفاده نخواهید کرد

اینکه یک پلاگین هیبرید می‌خرید , به معنای استعمال بی نقص از امکانات آن برای شما وجود ندارد . شما آغاز بایستی صلاحیت این امر را داشته باشید , تا بتوانید از ویژگی‌های این خرید خودرو , فروش خودروها استعمال کنید و تعدادی صد هزار تومان به جیب خود بازگردانید . نصیب بد ماجرا اینجا است , چه بسا در حالتی که صلاحیت , علم , و تلاش استفاده از آنان‌را داشته باشید , باز هم امکان دارد از تمام این قابلیت‌ها استفاده نکنید , زیرا آنان به موقعیت ایده‌آل احتیاج دارا‌هستند . خرید خودرو اقساطی


[ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید خودرو کلاسیک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]