چه طور از خرید خودرو , فروش خودروی خود حفظ کنیم؟ - 7

دوشنبه 29 خرداد 1396
19:34
Haastrup Gill

- بخش اعظم لاستیکها ی زاپاس برای حداکثر سرعت 80 کیلومتر در ساعت پباده سازی گردیده اند و تکان با سرعتی بیش تر از آن می‌تواند خطر آفرین باشد و اصلا پیشنهاد نمی‌شود .

نکاتی در خصوص یخ و ضد جوش

تاپنجا سال پیش از آب به عنوان مایع خنک کننده خرید خودرو , فروش خودروها , باموفقیت بهره می‌شد ولی آب در عین درحال حاضر که از حیث خواص انتقال حرارت بسیار عالی است از برخی نظر آب دارای نقایص متعددی می باشد بویژه در سیستمهای خنک کننده موتورهای جدید که در وضعیت مشقت بار تری باید کار نمایند لذا سازندگان اتومبیل , مخلوطی از آب و ضد یخ به نسبت 50 به 50 راتوصیه میکننددلایل چنین توصیه ای هم این است که :

آب به تنهایی نقطه جوش پائینی داردیعنی در دمای بالای کارکرد موتور به نقطه جوش می رسد .

* - نقطه انجماد بالایی دارد یعنی در سرما زود یخ میبندد . از همه مهمتر باعث پوسیدگی و زنگ زدگی قطعات رادیاتور و بدنه موتور میگردد .

ضد یخهای مرغوب , حاوی اتیلن گلیکول و مواد افزودنی ضد یخ در سیستم خنک کننده مصرف می‌شود نقطه جوش مایع , فراتر از آب خالص خواهد بود و نقطه انجماد مایع کاهش میابد همچنین قطعات سیستم خنک کننده از زنگ زدگی و پوسیدگی مصون میمانند .

وایرشمع خرید خودرو , فروش خودرو

* - با وجودی که علائم فساد در وایر شمع ها معمولا قابل رویت نمیباشند ولی باید آن‌ها‌را هر بار هنگام تهیه و تنظیم موتور موضوع بررسی قرار داده و پس از 8000 کیلومتر تعویض گردند .

* - ترک و براندن در وایرها قابل رویت است البته بعضا از آنها دارنده عایق سیلیکونی میباشند که وجود عیوب خاطر شده در آنها را نمی توان روئیت نمود .

* - همگی وایر شمع ها بایستی یکجا بده بستان گرددو وایرهای تعویضی خوبتر است از به عبارتی جنس قبلی تعیین شوند .

مایع شستشوی شیشه خرید خودرو , فروش خودرو

سطح آب مخزن شستشو شیشه خرید خودرو , فروش خودرو بایستی هرهفته آیتم بازدید قرار گیرد .


برای شستشوی خوبتر , مایع درون مخزن را میتوان به نسبت 50 – 50 با مواد تمییزکننده ترکیب نمود . هرگز از محلول ضد یخ استفاده نکنید . زیرا این محلول به رنگ خرید خودرو , فروش خودرو صدمه می رساند .

برف پاکن و شستشو دهنده شیشه

برای استفاده اثرگذار و موثر و هم استمرار قدمت برف تمیز کن و تیغه های آن بایستی آنان را تمییز نگهدارید . شیره های گیاهی گزدوخاک و گل و لای جاده ها در شکل باقی ماندن در روی شیشه منجر فساد تیغه برف منزه کن می گردد .

پیشنهاد میگردد که شیشه جلو را دستکم هر هفته یکبار با مواد تمیز کننده شیشه به دقت شستشو نموده و لاستیک تیغه برف پاکن را با پارچه مرطوب و تمییز کم آب نمایید . در صورت ترک یا این که بریدگی در لاستیک و هم مشاهده خرابی در تیغه ها آنها‌را تعویض نمائید . فروش خودرو وارداتی


[ بازدید : 37 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید خودرو کلاسیک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]