دود اگزوز خرید خودرو , فروش خودرو مغز ما را پر‌از ذرات آهن می‌نماید

دوشنبه 29 خرداد 1396
21:13
Haastrup Gill

آهن به شکل‌های گوناگون و به صورت بی‌ضرر در بدن ما هست زیرا جزو بسیاری از مولکول‌های زیستی است . اما یکی شکل‌های آن به اسم «مگنتیت» یا اکسید آهن که واکنش‌پذیری فراوان و خواص مغناطیسی دارااست , و قبلا تاءمل می‌کردیم که آن‌ها در واقع آهن ارگانیک می‌باشند که از خوراک گرفته شده و در بدن ما وجود دارا‌هستند . اما در‌پی آزمایش های متعدد متوجه شدیم که این ذرات اکثر وقت ها از عوامل آلودگی هوا ناشی می شوند , مانند دود ترافیک‌ها و سوختن زغال‌سنگ . که ذره‌های ریز فلز در گاز اگزوز از بینی‌های ما بالا رفته و به مغز ما می‌روند . این ذرات در آنجا شاید سبب ساز پیدایش آلزامیر شوند

درحال حاضر یک نگاه دقیق‌تر به ساختار آن ها و چگونگی کشف آن می اندازیم

یک دانشمند انگلیسی به اسم باربارا میهر به یاور تیمش مغز ۳۷ نفر را که در منچستر یا مکزیکو سیتی زندگی کرده بودند , مورد مطالعه قرار دادند . در تمامی این اشخاص , به ازای هر گرم از بافت مغز میلیون‌ها ذره مگنتیت وجود داشت .

این گروه با استفاده از میکروسکوپ الکترونی نگاه دقیق‌تری به ذرات در قسمت جلوی مغز شش نفر انداختند . آنها در کمال شگفتی پی بردند که تعداد ذره‌های گرد مگنتیت صد برابر ذره‌های مگنتیت کریستالی و زاویه‌دار بود .


احتمال اینکه ذرات کریستالی منشا ارگانیک داشته باشند , بیشتر است , مثل آهن که از سلول‌های تن بیرون میاید . ولی ذرات گرد معمولا از آهن مذاب در دماهای بالا ناشی میشود . این اتفاقی است که هنگام سوختن سوخت صورت می‌دهد .

میهر می‌گوید صورت این ذره‌ها مدرک قانع‌کننده‌ای است که نشان می‌دهد آنان از آلودگی ناشی می‌شوند . قطر این نانوذرات مگنتیت کمتر از ۲۰۰ نانومتر است , به این ترتیب می توانند از هوا به انتهای آزاد عصب در بینی‌مان و از آنجا به مغز بروند .

این مجموعه همینطور پی موفقیت که مغزها نانوذرات فلزی داشتند که در موتور خرید خودرو , فروش خودروها یافت می شوند , البته در تن کیمیا می‌باشند , مثل پلاتینیوم .

حال این قضیه آنچنان تعجب‌آور نیز نیست چون ما مدت‌هاست که می‌دانیم در معرض این نانوذره‌ها قرار داریم . اکنون صرفا می‌توانیم نگاهمون را دقیق‌تری کنیم . ومن رفتارمان را تغییر و تحول دهیم . مثلا در‌حالتی که در یک خیابان واقعا نامرتب خط مش می رویم , تا جایی که میتوانم از خیابان مسافت بگیریم . زیرا حتی‌د‌ر عرض محل عبور عابر پیاده نیز , تراکم این ذره کمتر می گردد . فروش خودرو وارداتی


[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید خودرو کلاسیک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]