چگونه از خرید خودرو , فروش خودروی خود نگهداری کنیم؟ - 4

دوشنبه 29 خرداد 1396
21:00
Haastrup Gill

- خرید خودرو , فروش خودرو را در روی یک مرحله صاف پارک فرمایید .

* - در پوش منبع روغن ترمز را قبل از گشودن آن منزه فرمایید . بعضا از درپوشها توسط پیچ درجای خود بسته می‌شوند . در برخی از مدلهای نو مخزن روغن ترمز از مواد پلاستیکی تشکیل شده و دارنده در پوش پیچی می باشد . در پوش را باز فرمایید . در انجام این کار اعتنا فرمایید منجر افتادن و یا این که پاره شدن لاستیک دیافراگم پایین آن نشود . از ریختن و یا این که تماس روغن ترمز با بخش های رنگ شده بدنه اتومبیل هم جلوگیری فرمایید , چون این روغن باعث خوردگی رنگ میشود .

* - ارتفاع مرحله روغن ترمز در سیلندر دارای اهمیت بایستی نزدیک به 6 میلی متر پائین تر از حاشیه بالای آن باشد .

* - در صورت نیاز به اضافه کردن روغن , صرفا از روغن ترمزهای مرغوب فایده کنید . روغن ترمز باید نو باشد . زیرا روغن ترمز فاسد و کهنه باعث خوردگی و تخریب سیستم مدار ترمز می گردد .


* - اطمینان از درستی قرار به دست آوردن درپوش سیلندر ترمز و لاستیک دیافراگم , در محل مناسب خود . در فیس پائین رفتن ارتفاع مرحله روغن در سیلندر ترمز , می بایست سیستم ترمز را از لحاظ نشتی مسئله بررسی قرار بخشید . لازم به ذکر است که پائین رفتن تراز روغن در سیلندر ترمز در فیض سائیده شدن تدریجی لنت های ترمز هست . نزول مرحله روغن به میزان 3 میلی متر بعد از طی حدود 1700 کیلومتر قابل پیش گویی می‌باشد .

نکته : روغن ترمز می تواند رطوبت هوا را جذب نماید . در اثر این کار معیار کیفیت و کارایی آن کم شده و سبب ساز زنگ زدگی سیلندر ترمز در مدار داخلی سیستم ترمز میشود . برای جلوگیری از این کار در پوش سیلندر اساسی ترمز را بلافاصله پس از بازبینی های لازم در جای خود قرار دهید .

میزان کشش تسمه های خرید خودرو , فروش خودرو ( تهیه و تنظیم تسمه )

* - هر ماه یکبار و یا بعداز طی 2000 کیلومتر , می بایست کشش تسمه های پمپ آب , دینام ( مولد برق خرید خودرو , فروش خودرو ) , پمپ امر هیدرولیکی , پمپ هوا و کمپرسور دستگاه تهویه مطبوع و هم وضعیت آن‌ها ارزیابی نمود . در رخ سایش و یا نخ نما شدن , مطلقا آن‌ها را تعویض نمائید .

* - کشش تسمه به وسیله ابزار مخصوص که به همین بهانه در لحاظ گرفته شده باز‌بینی میگردد . در صورت مهیا نبودن چنین ابزاری , این کار را میتوان با فشردن انگشت شست در نقطه ای از وسط تسمه انجام اعطا کرد . اگر که طول تسمه میان دو فولی کمتر از30 سانتی متر باشد اندازه خلاصی آن باید در میان 3 تا 6 میلیمتر و طویلتر از 30 سانتی متر لا‌به‌لا 3 تا 10 میلی متر باشد .

تراز روغن در موتور خرید خودرو , فروش خودرو

* - طول تراز روغن موتور بایستی بطور مرتب هر هفته یک بار و یا در هر جلوگیری برای شوخت گیری بررسی گردد . این کار خوبتر است در وقتی که رتبه حرارت موتور در توان عادی می باشد انجام گیرد . فروش خودرو وارداتی


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید خودرو کلاسیک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]