چه‌گونه از خرید خودرو , فروش خودروی خود مراقبت کنیم؟ - 2

دوشنبه 29 خرداد 1396
19:09
Haastrup Gill

نکات ایمنی را


یک دستگاه اطفاء آتش و جعبه کمکهای اول پزشکی را دردسترس داشته باشید .

* - باطریها محتوی مایع اسید سولفوریک میباشند که در شکل تماس آن با پوست بدن و یا چشمهاباعث ایجاد صدمات بدون شوخی میگردد . در چنین مواردی نقاط آغشته به اسید را با آب کاملا بشوئید و یا این که در صورت لزوم برای پیشگیری از ضایعات به دکتر مراجعه فرمایید .

* - برای کار در تحت خرید خودرو , فروش خودرو از اساس های مطمئن و با ایمنی کامل استفاده نمایید . جکها تنها برای بالا بردن اتومبیل مورد منفعت قرار میگیرند . برای مراعات موارد ایمنی در هنگام کار در زیر خرید خودرو , فروش خودرو آنرا در روی اساس های مطمئن قرار دهید . قبل از بالا بردن خرید خودرو , فروش خودرو به وسیله جک , ترمز دستی را بکشید و جلوی چرخ هایی را که در روی زمین قرار خواهند داشت با موانعی مسدود فرمائید .

* - در هنگام استفاده از روغن ترمز ضدیخ , رنگها و حلالها به دستورها کارخانجات تولید کننده جهت طریقه منفعت صحیح از آن ها با ایمنی حتمی توجه کنید . مایعات مذکور سمی و خطرمرگ را بهمراه دارا‌هستند . همیشه پس از استفاده , در پوش ظرف محتوی آنها‌را کاملا بسته , آب بندی کنیدوآنها را در جای امن و دور از دسترس کودکان مراقبت کنید .

* - از ابزارها بطور مناسب به کار گیری کرده و نگهداری و مراقبتهای واجب را در باب آن‌ها بعمل آورید . لقی گونه چکش , عدم اتصال بدنه در مدارهای الکتریکی , خوردگی بیشتراز حد در سنبه ها , دم باریک و پیچ گوشتیها , سائیدگی و کنار گذاشتن در آچار بکس هاو هم آچارهای معمولی , فساد جور جغجغه و اتصال خطا در مدارهای الکتریکی قادر است بنوبه خود خطر آفرین باشد .

* - در هنگام به کارگیری از آچار قابل تهیه ( انبرقفلی ) , فکهای آن کاملا می بایست با مهره یا این که سر پیچ مبتلا شوندونیروی وارد بر آن در هنگام سفت کردن می بایست بر روی فک ثابت اعمال گردد .

از آچار بکس و آچارهای دو رمز با میزان مطلوب با سر پیچ یا مهره منفعت فرمائید . آچارها در هنگام به کارگیری برای گشوده و بستن پیچ و مهره ها باید تماما بطور درست در روی آنها قرارداده شوند .

در بعضا مورد ها برای درگیر نمودن آچار با پیچ و مهره , میتوان از ضربات آهسته چکش که در جهت عمود بر آن ها نواخته می شود منفعت نمود .

* - قبل از آغاز بکار بر روی موتور شفاف , ترمز دستی را بکشیدو جلوی چرخها ی محرک خرید خودرو , فروش خودرو را با موانعی مسدود فرمایید .

مواقعی که در هنگام تعمیر و محافظت خرید خودرو , فروش خودرو بایستی از آن غیروابسته خودداری کرد :

موتور اتومبیل را در محلهایی که فاقد تهویه مطلوب است به موقعیت در جا نگذارید چون تنفس گازهای خروجی از لوله اگزوز نظیر گاز منواکسید کربن برای تندستی اشخاص زیاد مضر است . این گاز سمی بعد از ورود به ریه در مجاری تنفسی رسوب و در اثر ادامه تنفس در هوای کثیف به چنین گازی بتدرج مسمومیت های شدیدی در تن تولید می کنند . برای جلو گیری از این پیامد در محیطهای سربسته و گاراژها بایستی از تهویه دلخواه استعمال شود . فروش خودرو هیرسا


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید خودرو کلاسیک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]